RETOURVOORWAARDEN

Onze polis duurt 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we helaas geen restitutie of omruiling aanbieden.

Om voor retournering in aanmerking te komen, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in de staat bevinden waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten met het etiket en indien van toepassing vermeld.

Het retourneren van bepaalde soorten goederen is niet toegestaan:

  • Ondergoed voor zwangere vrouwen
  • Cadeaubonnen
  • Behandelingen (verpakte baden)
  • Bepaalde producten voor de gezondheid en persoonlijke verzorging (crèmes, parfums, lotions, shampoo, enz.)

Om uw retourzending af te ronden, hebben wij een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

TERUGBETALINGEN

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten u ook weten of uw omruiling wordt goedgekeurd of geweigerd. Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt uw creditcard of originele betaalmethode binnen enkele dagen automatisch bijgeschreven.

VERTRAAGDE OF ONTBREKENDE TERUGBETALINGEN (INDIEN VAN TOEPASSING)

ALS u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, aangezien het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem dan contact op met uw bank. Aan het boeken van een terugbetaling gaat vaak een verwerkingstijd vooraf.

Als je al deze stappen hebt voltooid en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het volgende adres: hello@vanillecoton.fr

Uitverkoop- of promotieartikelen (indien van toepassing): Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald. Helaas geldt dit niet voor uitverkoop- of promotieartikelen.

UITWISSELINGEN (INDIEN VAN TOEPASSING)

Wij vervangen alleen artikelen die in eerste instantie defect of beschadigd zijn. Als u het uwe wilt vervangen door hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar hello@vanillecoton.fr en stuur uw artikel zorgvuldig verpakt en op uw kosten naar Vanille Coton, 20 rue de l'Hôpital, 76000 Rouen, Frankrijk .

GESCHENKEN

Als het artikel op het moment van aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed dat gelijk is aan de waarde van het geretourneerde artikel. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er per post een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel op het moment van aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de schenker de bestelling naar hem of haar heeft laten sturen met de bedoeling deze later aan jou te geven, is zij het die wij de terugbetaling zullen sturen en zal zij het dus weten dat je haar cadeau hebt teruggegeven.

VERZENDING

Om uw product te retourneren, moet u het naar het volgende postadres sturen: Vanille Coton, 20 rue de l'Hôpital, 76000 Rouen, Frankrijk.

De verzendkosten die verband houden met het retourneren van uw artikel zijn uw verantwoordelijkheid. Ze zijn niet restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de oorspronkelijke verzendkosten in mindering gebracht. Als u een omruiling aanvraagt, bent u opnieuw verantwoordelijk voor de verzendkosten van het geruilde artikel.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw geruilde product te ontvangen variëren.

Als u een artikel met een waarde van meer dan $ 75 verzendt, raden wij u aan een trackingservice voor verzending te gebruiken of uw verzending te verzekeren. Wij kunnen niet garanderen dat wij het geretourneerde artikel zullen ontvangen.